Termat & Kushtet

 

Ju lutemi lexoni të gjitha këto terma dhe kushte.

Ndërsa ne mund ta pranojmë urdhrin tuaj dhe të bëjmë një marrëveshje të zbatueshme ligjërisht pa iu referuar më tej juve, ju duhet të lexoni këto terma dhe kushte për t’u siguruar që ato përmbajnë gjithçka që dëshironi dhe asgjë me të cilën nuk jeni të kënaqur. Nëse nuk jeni të sigurt për diçka, thjesht na telefononi në 00355694688644.

Aplikacion

1. Këto kushte dhe kushte do të zbatohen për blerjen e mallrave nga ju (klienti ose ju). Ne jemi nakedearth, një kompani e regjistruar në numrin M11711026P zyra e regjistruar e së cilës është në tiranë, rruga “Komuna e Parisit”, zona kadastrale nr. 8260, me adresë e-mail a_k100@live.co.uk; numri i telefonit 00355694688644; (furnizuesi ose ne).

2. Këto janë kushtet me të cilat ju shesim të gjitha mallrat. Duke porositur ndonjë nga mallrat, ju pranoni të jeni të detyruar nga këto kushte dhe kushte. Duke porositur ndonjë nga shërbimet, ju pranoni të jeni të detyruar nga këto kushte dhe kushte. Ju mund të blini mallrat nga faqja vetëm nëse keni të drejtë të lidhni një kontratë dhe jeni të paktën 18 vjeç.

Interpretimi

3. Konsumator nënkupton një individ që vepron për qëllime që janë tërësisht ose kryesisht jashtë tregtisë, biznesit, zanatit ose profesionit të tij / saj;

4. Kontratë nënkupton marrëveshjen ligjërisht të detyrueshme midis jush dhe nesh për furnizimin e mallrave;

5. Vendndodhja e dorëzimit do të thotë lokalet e furnitorit ose vendndodhja tjetër ku do të furnizohen mallrat, siç përcaktohet në urdhër;

6. Mesatar i qëndrueshëm do të thotë letër ose email, ose çdo medium tjetër që lejon që informacioni t’i drejtohet personalisht marrësit, i mundëson marrësit të ruajë informacionin në një mënyrë të arritshme për referencë në të ardhmen për një periudhë që është mjaft e gjatë informacion, dhe lejon riprodhimin e pandryshuar të informacionit të ruajtur;

7. Mallra nënkupton mallrat e reklamuara në faqe që ne ju ofrojmë për numrin dhe përshkrimin siç përcaktohet në urdhër;

8. Porosi nënkupton porosinë e konsumatorit për mallrat nga furnizuesi siç paraqitet duke ndjekur procesin hap pas hapi të përcaktuar në uebfaqe;

9. Politika e privatësisë nënkupton kushtet të cilat përcaktojnë se si do të veprojmë me informacione konfidenciale dhe personale të marra nga ju përmes uebsajtit;

10. Faqja nënkupton faqen tonë të internetit www.nakedearth.al në të cilën reklamohen mallrat.

Mallrat

11. Përshkrimi i Mallrave është siç përcaktohet në faqe, katalogë, broshura ose formë tjetër e reklamimit. Çdo përshkrim është vetëm për qëllime ilustruese dhe mund të ketë mospërputhje të vogla në madhësinë dhe ngjyrën e mallrave të furnizuar.

12. Në rastin e ndonjë Malli të bërë sipas kërkesave tuaja të veçanta, është përgjegjësia juaj të siguroheni që çdo informacion ose specifikim që ju jepni është i saktë.

13. Të gjitha mallrat që shfaqen në faqe i nënshtrohen disponueshmërisë.

14. Ne mund të bëjmë ndryshime në Mallrat të cilat janë të nevojshme për të qenë në përputhje me çdo ligj në fuqi ose kërkesat e sigurisë. Ne do t’ju njoftojmë për këto ndryshime.

Informacione personale dhe Regjistrim

15. Kur regjistroheni për të përdorur faqen duhet të vendosni një emër përdoruesi dhe fjalëkalim. Ju mbeteni përgjegjës për të gjitha veprimet e ndërmarra nën emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin e zgjedhur dhe merrni përsipër të mos i zbuloni askujt tjetër emrin e përdoruesit dhe fjalëkalimin tuaj dhe t’i mbani ato sekrete.

16. Ne i ruajmë dhe i përdorim të gjitha informacionet në mënyrë rigoroze sipas Politikës së Privatësisë.

17. Ne mund t’ju kontaktojmë duke përdorur e-mail ose metoda të tjera elektronike të komunikimit dhe me postë të parapaguar dhe ju shprehimisht pajtoheni për këtë.

Baza e Shitjes

18. Përshkrimi i Mallrave në faqen tonë të internetit nuk përbën një ofertë kontraktuale për të shitur Mallrat. Kur një Urdhër është dorëzuar në faqe, ne mund ta refuzojmë atë për ndonjë arsye, megjithëse do të përpiqemi t’ju tregojmë arsyen pa vonesë.

19. Procesi i porosisë përcaktohet në faqe. Çdo hap ju lejon të kontrolloni dhe ndryshoni çdo gabim para se të paraqisni Urdhrin. është përgjegjësia juaj të kontrolloni nëse keni përdorur në mënyrë korrekte procesin e porositjes.

20. Një Kontratë do të formohet për shitjen e Mallrave të porositura vetëm kur të merrni një email nga ne që konfirmon Rendin (Konfirmimi i Rendit). Ju duhet të siguroheni që Konfirmimi i Rendit është i plotë dhe i saktë dhe të na informoni menjëherë për ndonjë gabim. Ne nuk jemi përgjegjës për ndonjë pasaktësi në Urdhrin e vendosur nga ju. Duke vendosur një Porosi, ju pranoni që të ju japim konfirmimin e Kontratës me anë të një emaili me të gjitha informacionet në të (p.sh. Konfirmimi i Porosisë). Ju do të merrni Konfirmimin e Porosisë brenda një kohe të arsyeshme pas bërjes së Kontratës, por në çdo rast jo më vonë se dorëzimi i çdo Malli të furnizuar sipas Kontratës.

21. Çdo vlerësim është i vlefshëm për një periudhë maksimale prej 10 ditësh nga data e tij, përveç nëse ne e tërheqim atë shprehimisht në një kohë më të hershme.

22. Asnjë ndryshim i Kontratës, qoftë në lidhje me përshkrimin e Mallrave, Tarifat ose ndryshe, nuk mund të bëhet pasi të jetë lidhur, përveç nëse ndryshimi është rënë dakord nga Konsumatori dhe Furnizuesi me shkrim.

23. Ne synojmë që këto Kushte dhe Kushtet të zbatohen vetëm për një Kontratë të lidhur nga ju si Konsumator. Nëse nuk është kështu, duhet të na tregoni, në mënyrë që të mund t’ju sigurojmë një kontratë tjetër me kushte që janë më të përshtatshme për ju dhe të cilat, në disa aspekte, mund të jenë më të mira për ju, p.sh. Duke ju dhënë të drejta si një biznesi

Çmimi dhe pagesa

24. Çmimi i Mallrave dhe çdo dërgesë shtesë ose tarifa të tjera është ai që përcaktohet në Uebfaqe në datën e Porosisë ose një çmim tjetër që mund të biem dakord me shkrim.

25. Çmimet dhe tarifat përfshijnë TVSH-në në normën e zbatueshme në kohën e Porosisë.

26. Ju duhet të paguani duke dorëzuar të dhënat e kartës suaj të kreditit ose debitit me Porosinë tuaj dhe ne mund të marrim pagesa menjëherë ose ndryshe para dorëzimit të Mallrave.

Dorëzimi

27. Ne do t’i dorëzojmë Mallrat, në Lokacionin e Dorëzimit në kohën ose brenda periudhës së rënë dakord ose, duke mos arritur ndonjë marrëveshje, pa vonesa të panevojshme dhe, në çdo rast, jo më shumë se 30 ditë pas ditës në të cilën lidhet Kontrata .

28. Në çdo rast, pavarësisht nga ngjarjet përtej kontrollit tonë, nëse ne nuk i dorëzojmë Mallrat në kohë, ju mund të (përveç çdo mjete tjetër juridike) ta trajtoni Kontratën në një fund nëse:

A ne kemi refuzuar të dorëzojmë Mallrat, ose nëse dorëzimi në kohë është thelbësor duke marrë parasysh të gjitha rrethanat përkatëse në kohën kur është bërë Kontrata, ose ju na thatë para se të bëhej Kontrata se dorëzimi në kohë ishte thelbësor; ose

B pasi nuk kemi arritur të dorëzojmë në kohë, ju keni specifikuar një periudhë të mëvonshme e cila është e përshtatshme për rrethanat dhe ne nuk kemi dorëzuar brenda asaj periudhe.

29. Nëse e trajtoni Kontratën në një fund, ne (përveç mjeteve juridike të tjera) do t’i kthejmë menjëherë të gjitha pagesat e bëra sipas Kontratës.

30. Nëse keni të drejtë ta trajtoni Kontratën në një fund, por nuk e bëni këtë, nuk jeni të penguar të anuloni Urdhrin për ndonjë Mall ose të refuzoni Mallrat që janë dorëzuar dhe, nëse e bëni këtë, ne do ta bëjmë (përveç kësaj mjeteve juridike të tjera) pa vonesë kthejeni të gjitha pagesat e bëra sipas Kontratës për ndonjë Mall të tillë të anuluar ose të refuzuar. Nëse Mallrat janë dorëzuar, duhet t’i ktheni tek ne ose të na lejoni t’i mbledhim nga ju dhe ne do të paguajmë kostot e kësaj.

31. Nëse ndonjë mall krijon një njësi tregtare (një njësi është një njësi tregtare nëse ndarja e njësisë do të dëmtonte materialisht vlerën e

Konformiteti dhe Garancia

53. Ne kemi një detyrë ligjore të furnizojmë Mallrat në përputhje me Kontratën dhe nuk do të jemi konformizuar nëse nuk përmbush detyrimin e mëposhtëm.

54. Pas dorëzimit, Mallrat do të:

A të jetë me cilësi të kënaqshme;

B të jetë i arsyeshëm i arsyeshëm për ndonjë qëllim të veçantë për të cilin blini Mallrat të cilat, para se të bëhet Kontrata, na e bëtë të njohur (përveç nëse nuk mbështeteni në të vërtetë, ose është e paarsyeshme që të mbështeteni, në aftësinë dhe gjykimin tonë) dhe të jetë i aftë për çdo qëllim të mbajtur nga ne ose të përcaktuar në Kontratë; dhe

C përputhen me përshkrimin e tyre.

55. Nuk është një dështim për tu përshtatur nëse dështimi e ka zanafillën në materialet tuaja.

56. Ne menjëherë, ose brenda një kohe të arsyeshme, do t’ju japim përfitimin e garancisë falas të dhënë nga prodhuesi i Mallrave. Detajet e garancisë, përfshirë emrin dhe adresën e prodhuesit, kohëzgjatjen dhe fushën territoriale të garancisë, përcaktohen në garancinë e prodhuesit të siguruar me Mallrat. Kjo garanci do të hyjë në fuqi në kohën e dorëzimit të Mallrave dhe nuk do të zvogëlojë të drejtat tuaja ligjore.

57. Ne do të sigurojmë shërbimin e mëposhtëm pas shitjes: Shitësi do të mbështesë klientin në instalimin dhe aktivizimin e pajisjeve të tyre të reja ..

Pasardhësit dhe nënkontraktuesit tanë

58. Secila palë mund të transferojë përfitimet e kësaj Kontrate tek dikush tjetër dhe do të mbetet përgjegjëse ndaj tjetrës për detyrimet e saj sipas kontratës. Furnizuesi do të jetë përgjegjës për veprimet e çdo nën-kontraktori që ai zgjedh për të ndihmuar në kryerjen e detyrave të tij.

Rrethana përtej kontrollit të secilës palë

59. Në rast të ndonjë dështimi nga një palë për shkak të diçkaje që është jashtë kontrollit të saj të arsyeshëm:

A pala do të këshillojë palën tjetër sa më shpejt që të jetë e mundur; dhe

B detyrimet e palës do të pezullohen për aq sa është e arsyeshme, me kusht që ajo palë të veprojë në mënyrë të arsyeshme dhe pala nuk do të jetë përgjegjëse për ndonjë dështim të cilin nuk mund ta shmangë me arsye, por kjo nuk do të ndikojë në të drejtat e mësipërme të Konsumatorit në lidhje me dorëzimin dhe çdo të drejtë për të anuluar, më poshtë.

Privatësia

60. Privatësia juaj është kritike për ne. Ne respektojmë privatësinë tuaj dhe jemi në përputhje me Rregulloren e Përgjithshme të Mbrojtjes së të Dhënave në lidhje me informacionin tuaj personal.

61. Këto Kushte dhe Kushte duhet të lexohen së bashku, dhe janë shtesë e politikave tona, duke përfshirë politikën tonë të privatësisë (LINK) dhe politikën e cookies ().

62. Për qëllimet e këtyre Termave dhe Kushteve:

A ‘Ligjet për Mbrojtjen e të Dhënave’ do të thotë çdo ligj i zbatueshëm në lidhje me përpunimin e të Dhënave Personale, duke përfshirë, por pa u kufizuar në Direktivën 95/46 / EC (Direktiva për Mbrojtjen e të Dhënave) ose GDPR.

B ‘GDPR’ do të thotë Rregullorja e Përgjithshme e Mbrojtjes së të Dhënave (BE) 2016/679.

C ‘Kontrolluesi i të Dhënave’, ‘Të Dhënat Personale’ dhe ‘Përpunimi’ do të kenë të njëjtin kuptim si në GDPR.

63. Ne jemi një Kontrollues i të Dhënave të të Dhënave Personale që Procesojmë në sigurimin e Mallrave për ju.

64. Aty ku na furnizoni të dhëna personale në mënyrë që të mund t’ju sigurojmë mallra dhe ne përpunojmë ato të dhëna personale gjatë sigurimit të mallrave për ju, ne do të jemi në përputhje me detyrimet tona të vendosura nga ligjet e mbrojtjes së të dhënave:

A para ose në kohën e mbledhjes së të dhënave personale, ne do të identifikojmë qëllimet për të cilat po mblidhet informacioni;

B ne do të përpunojmë të dhëna personale vetëm për qëllimet e identifikuara;

C ne do të respektojmë të drejtat tuaja në lidhje me të dhënat tuaja personale; dhe

D ne do të zbatojmë masa teknike dhe organizative për të siguruar të dhënat tuaja personale të sigurta.

65. Për çdo pyetje ose ankesë në lidhje me privatësinë e të dhënave, mund të dërgoni me email: a_k100@live.co.uk.

Përjashtimi i përgjegjësisë

66. Furnizuesi nuk përjashton përgjegjësinë për: (i) çdo veprim ose mosveprim mashtrues; ose (ii) për vdekje ose dëmtim personal të shkaktuar nga neglizhenca ose shkelja e detyrimeve të tjera ligjore të Furnizuesit. Në varësi të kësaj, Furnizuesi nuk është përgjegjës për (i) humbjen e cila nuk ishte e parashikueshme në mënyrë të arsyeshme për të dy palët në kohën kur është bërë Kontrata, ose (ii) humbje (p.sh. Humbje e fitimit) për biznesin, tregtinë, artizanatin e Konsumatorit ose profesion i cili nuk do të pësohej nga një Konsumator – sepse Furnizuesi beson se Konsumatori nuk po blen Mallrat plotësisht ose kryesisht për biznesin, tregtinë, zanatin ose profesionin e tij.

Ligji qeverisës, juridiksioni dhe ankesat

67. Kontrata (përfshirë çdo çështje jashtëkontraktore) rregullohet nga ligji i Shqipërise.

69. Ne përpiqemi të shmangim çdo mosmarrëveshje, kështu që ne merremi me ankesat në mënyrën vijuese: Nëse ndodh një mosmarrëveshje, klientët duhet të na kontaktojnë për të gjetur një zgjidhje. Ne do të synojmë të përgjigjemi me një zgjidhje të përshtatshme brenda 5 ditësh.